تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان اصفهان

تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان اصفهان

تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان اصفهان
در مراسمی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین کشوری و استانی ضمن تقدیر از زحمات سروان محمد طالبی، سرهنگ امیرسعید باقری عهده‌دار فرماندهی یگان حفاظت از اراضی ملی در استان اصفهان شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، این مراسم در روز دو شنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ و با حضور علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونین، رؤسای ادارات ستادی و سرهنگ سپهوند فرمانده پیشگیری ناجا در استان، در محل اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد در این جلسه سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از معاونین و رؤسای تحت امر ایشان در محل سازمان ملی زمین و مسکن بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند. و ضمن معارفه فرمانده جدید یگان حفاطت از اراضی استان از خدمات ارزنده وتلاش های فرمانده سابق و سرپرست پیشین تشکر و قدردانی کردند.
در ابتدا سرهنگ خردمند از تعامل و همکاری میان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرمانده یگان حفاظت این استان ابراز خرسندی نمود و ضمن قرآئت حکم مسئولیت سرهنگ امیرمسعود باقری خطاب به ایشان گفت: اهمیت و جایگاه خطیر سازمانی یگان، ایجاب می نماید، ضمن رعایت وحدت فرماندهی و هماهنگی با سلسله مراتب و بهره مندی از تمام تجربه خویش از قابلیت نیروهای تحت مسئولیت خود استفاده نموده و با برنامه ریزی مناسب در جهت تحقق اهداف ابلاغی و تسریع در افزایش کیفیت ارائه خدمات در اجرایی نمودن وظایف مرتبط کوشا باشید. همچنین تعامل با فرماندهی نیروی انتظامی، مدیرکل راه و شهرسازی، دستگاه قضایی و شورای تامین استان و تشکیل جلسات مشترک با یگان های سایر دستگاه ها به هنگام برخورد با حوادث طبیعی و غیرطبیعی را به فرمانده جدید تذکر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه استان اصفهان در سال گذشته با همت و تلاش عوامل یگان حفاظت توانست رتبه نخست کشوری در اجرای احکام قطعی قضایی را کسب کند از سروان محمد طالبی به لحاظ خدمات شایسته و ارزنده ایشان در زمان تصدی با اهداء لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کرد. سپس با تقدیم حکم انتصاب سرهنگ امیرسعید باقری ایشان را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان معرفی کرد

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات