خريد و فروش امتياز مسكن ملي ممنوع است

خريد و فروش امتياز مسكن ملي ممنوع است

واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی غير ممكن است/ خريد و فروش امتياز مسكن ملي ممنوع است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان كرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان، اذعان داشت: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است همچنین ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و... فاقد هر گونه ارزش است. لذا خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن، گفت:‌امتیاز این قبیل افراد باطل می شود. همچنين واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
وی تصریح کرد: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.
قاری قرآن در پایان تاکید کرد: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات