نشست هم اندیشی محیط زیست بوشهر با سازمان های مردم نهاد محیط زیستی برگزار شد

نشست هم اندیشی محیط زیست بوشهر با سازمان های مردم نهاد محیط زیستی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، اولین جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان بوشهر با مدیر کل حفاظت محیط زیست و دلسوزان حمایت و حفاظت از انفال الهی برگزار شد .

فرهاد قلی نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : در این نشست ضمن بررسی عملکرد نشست های ماهانه سال گذشته با سازمانهای مردم نهاد ، برنامه های تدوین و هدف گذاری شده سال جاری تشریح و به نمایندگان حاضر در جلسه ابلاغ شد .

قلی نژاد اظهار داشت : برخی طرحهای بزرگ و کارشناسی شده سال گذشته اجرایی شد که امسال نیز طبق مسیر هدف گذاری شده در فازهای جدید تری ادامه خواهند یافت .

مدیر کل حفاظت محیط زیست بوشهر از طرح محیط یار ، آموزش صیادان و جوامع صیادی و محله سبز به عنوان طرحهای موفق سال گذشته یاد کرد و سازمانهای مردم نهاد را برای اجرای هر چه بهتر برنامه آموزشی و فرهنگی سال ۹۹ به همکاری، همدلی و همراهی دعوت کرد .

مدیر کل در ادامه خبر از فعالیت یک مجله الکترونیک محیط زیستی داد و افزود ما در برگزاری جلسات به صورت آنلاین و مجازی از ادارات پیشگام محسوب میشویم و با توجه به شرایط موجود ، فعالیتهای بر بستر وب این اداره کل بدون محدودیت از این پس بیشتر مشهود  خواهد بود این جلسه با پرسش و پاسخ به پایان رسید

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات