توقیف دو دستگاه لودر و کامیون از بستر رودخانه سیاه آب رباط کریم در...

سرپرست امور منابع آب رباط کریم و بهارستان از توقیف دو دستگاه لودر و کامیون در حین برداشت مصالح از بستر رودخانه سیاه آب در نیمه فرردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عبدالناصر ابراهیمی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی، دو دستگاه لودر و کامیون در حین برداشت مصالح از بستر رودخانه سیاه آب در منطقه پل بازارک توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه ۸ حلقه چاه غیر مجاز در اراضی حکیم آباد و علی آباد نیز طی این مدت شناسایی شد، تصریح کرد: یک حلقه چاه غیر مجاز در حال حفاری نیز توسط اکیپ گشت و بازرسی شناسایی و دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف و چاه مذکور مسدود گردید.

ابراهیمی با اشاره به اطلاعیه های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها، عنوان کرد: به منظور جلوگیری از سیلاب های بهاری این امور با همراهی اکیپ های گشت و بازرسی در نیمه اول فروردین ماه با حضور میدانی، پایش و رصد رودخانه های شادچای، سالور و سیاه آب را در دستور  کار خود قرار داد.

سرپرست امور منابع آب رباط کریم و بهارستان در پایان خاطر نشان کرد: بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه ی حوزه عملکرد این امور نیز نصب شد تا با توجه شهروندان از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات