آغاز اصلاح فرایندها از مسیر نظام پیشنهادها

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران گفت: نظام پیشنهادها در فرایند اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که می توان از این مسیر، اصلاح فرایندها را کلید زد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در اولین جلسه کارگروه نظام پیشنهادات در سال جاری با با بیان اینکه این نشست با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شده است، اظهار داشت: پیشنهادهای مطرح شده می تواند به بهبود وضعیت از حیث عملکردی یا رفاهی منتج شود و امیدواریم کارگروه نظام پیشنهادها در سال جاری شاهد رشد و بالندگی خوبی باشد و به سمت قله های علم و صنعت حرکت کند.

وی با بیان اینکه این نظام یکی از تکالیف قانونی است که در ماده ۲۰ قانون خدمات کشوری تصریح شده است، گفت: نیازی نیست همکاران پیشنهاد های خیلی بزرگی را مطرح کنند بلکه آنان می توانند با ارائه پیشنهادات کوچک و مستمر موجب تحول در اهداف سازمانی شرکت شوند.

سنجری نیا با اشاره به اینکه  کارگروه نظام پیشنهادات شرکت آب منطقه ای تهران باید در صنعت آب سرآمد باشد، افزود: از مسیر نظام پیشنهادات می توان اصلاح فرایندها را انجام داد که این موضوع افزایش بهره وری را نیز به دنبال خواهد داشت .

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران تاکید کرد: دستگاه های اجرایی بر اساس ماده پنجم پیوست ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری موظفند در تنظیم بودجه سالیانه خود ، ردیفی را برای نظام پیشنهادها در نظر بگیرند و چنانچه از تبصره ۲ این ماده تصریح گردیده بودجه پیشنهادی دستگاه شامل تمام هزینه های مربوط به نظام پیشنهادها اعم از پاداش های پرداختی مربوط به ارائه پیشنهاد، حق الزحمه کارشناسی و اجرای پیشنهاد ، حق الزحمه مشاوران و جوایز سالانه برترین نظام پیشنهادها می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر پیشنهادی اعم از ساده یا پیچیده قابلیت ارائه در نظام پیشنهادها را  خواهد داشت و آنچه در این خصوص اهمیت دارد این است که پیشنهادهای ارائه شده در جهت بهبود و پیشرفت سازمانی باشند.

گفتنی است در ادامه این نشست تعدادی از پیشنهادهای همکاران مورد بررسی قرار گرفت و اعضا کارگروه جهت نحوه اجرای  آن هابه تبادل نظر پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات