لایروبی ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه جاجرود در...

مدیر امور منابع آب شمیرانات از لایروبی ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه جاجرود در شهرستان شمیرانات در نیمه اول فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "غلامعلی بیدختی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: این امور از ابتدای سال جاری و در ایام کشیک تعطیلات نوروزی با تقویت عوامل نیروهای گشت و بازرسی به صورت مستمر و روزانه مشغول گشت زنی و پایش نقاط حادثه خیز و بحرانی بوده است.

وی با بیان اینکه در این دوره لایروبی رودخانه جاجرود نیز با استفاده از ماشین آلات مربوطه انجام شده است،تصریح کرد: انجام این عملیات موجب پایین آمدن سطح آب رودخانه، کاهش خطر سیل زدگی اراضی حاشیه رودخانه و نیز افزایش ظرفیت آبگذری رودخانه شده است.

بیدختی همچنین در ادامه بیان کرد: اکیپ گشت و بازرسی این امور در تعطیلات نوروز از رودخانه های جاجرود، شمشک، دیزین، افجه، کند، لواسان بزرگ، بازدید و به طور مستمر در حال رصد و پایش رودخانه ها بوده اند.

وی تصریح کرد: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آب های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در بستر وحریم رود خانه ها، گروه گشت و بازرسی به طور مداوم در حال گشت زنی در منطقه بوده و به محض برخورد باهرگونه تخلف اقدامات لازم جهت جلوگیری و رفع تصرف صورت می گیرد.

مدیر امور آب شمیرانات همچنین خاطر نشان کرد: متخلفین مطمئن باشند که با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع  قانونی صورت خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات