جلسه هماهنگی برای تسریع در عملیات اجرایی احداث شبکه آبیاری و...

با حضور نماینده مجری شبکه آبیاری و زهکشی سبلان و نمایندگان مشاور و پیمانکار این طرح در محل کارگاه عمرانی پروژه جلسه هماهنگی برای تسریع در عملیات اجرایی برگزار شد.

نماینده مجری شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در این جلسه با اشاره به بخش های مختلف در دست اجرای پروژه، تامین مالی این طرح را یادآور شد و گفت: با تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب از محل فاینانس داخلی از طریق بانک توسعه تعاون میلیارد احداث در زمان مقرر سرعت خواهد گرفت .

مهندس علیرضا معتمدی با بیان اینکه اراضی شبکه آبیاری در پایاب سد مخزنی سبلان به میزان 5 هزار و ۶۰۰ هکتار هدف گذاری شده، اظهار داشت: با بهره برداری کامل این پروژه شاهد رشد و شکوفایی تولیدات کشاورزی در منطقه خواهیم بود .

وی همچنین با اشاره به بررسی روند اجرایی پروژه بر لزوم پیشرفت پروژه طبق برنامه زمانبندی تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی مناسبی برای اتمام مراحل مختلف پروژه همزمان با تخصیص اعتبارات بعمل آمده است .

در ادامه این جلسه پیمانکار و مشاور طرح نیز از روند اجرایی پروژه گزارش کاملی ارائه کرد و تصمیمات فنی لازم اتخاذ گردید و هماهنگی لازم برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی شبکه آبیاری سبلان انجام شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات