در سال گذشته پیاده روسازی در 10 هزار مترمربع از معابر ناحیه مینودر انجام شد

در سال گذشته پیاده روسازی در 10 هزار مترمربع از معابر ناحیه مینودر انجام شد

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده ضمن تشریح عملکرد ناحیه مینودر طی ۱۲ ماهه سال گذشته اظهار کرد: بیش از 2 هزار و ۱۰۰ مورد مراجعه مردمی از طریق حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ در ناحیه مینودر در سال گذشته ثبت شد.

وی بیان کرد: پیگیری مشکلات از سایر ادارات و سازمان‌ها را از جمله اولویت‌های ناحیه مینودر بوده که در سال گذشته هزار و ۲۳۷ مورد از معضلات شناسایی و پیگیری شد که هزار و ۸۰ مورد در حوزه خدمات‌رسانی است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام شده در ناحیه مینودر، ادامه داد: لکه گیری بیش از 2 هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر، هزار و ۱۲۰ مترمربع پیاده‌روسازی آسفالت و محصور نمودن ۹۰ مترمربع از زمین‌های خالی این ناحیه از جمله اقدامات انجام شده در سال ۹۸ است.

عصارزاده تصریح کرد: طی ۱۲ ماه بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ مترطول از جداول ناحیه مینودر نصب و ترمیم در حالی که ۵۰۰ مترطول پل فلزی نیز ترمیم و نصب شد.

وی از ترمیم ترانشه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع از معابر مینودر خبر داد و گفت: تعامل مردم و مسئولان در راستای توسعه پایدار و مدیریت شهری مطلوب امری حائز اهمیت بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.

شهردار منطقه سه ادامه داد: براساس آمارها بیش از هزار و ۶۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی کفپوش در ناحیه مینودر انجام شده است.

عصارزاده در ادامه افزود: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه جاده سلامت در ناحیه مینودر به طول ۱.۵ کیلومتر و با اعتبار ۲ میلیارد تومان آغاز شد.

شهردار منطقه سه در مورد پروژه جاده سلامت بلوار امام علی(ع) در ناحیه مینودر اظهار کرد: پروژه مسیر سلامت در ناحیه مینودر در ۲ فاز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: فاز نخست این پروژه شامل ست‌های ورزشی، فضای سبز، مسیر پیاده‌روی و نیمکت بتنی با بیش از یک میلیارد به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خاطرنشان کرد:  با توجه به استقبال شهروندان از فاز نخست این پروژه، فاز دوم سه ماهه به طول ۱.۵ کیلومتر تکمیل خواهد شد.

عصارزاده ادر انتها خاطرنشان کرد: بودجه مورد نیاز فاز دوم پروژه جاده سلامت حدود  ۲ میلیارد تومان بوده و شامل جدول‌کشی، مسیر پیاده‌روی، ست‌های ورزشی و فضای سبز می‌شود.

انتهای پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات