گازرسانی به مسکن‌مهر و همکاری بانکها

گازرسانی به مسکن‌مهر و همکاری بانکها

http://www.bananews.ir/مشاور وزیر نفت با اعلام اینکه طی جلسات متعدد با وزارت راه و شهرسازی قرار شد مشکل تامین اعتبارات گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر با دریافت وام از بانک‌ها در آینده نزدیک برطرف شود، تصریح کرد: گازرسانی به پروژه مسکن مهر در صورت همکاری بانک‌ها به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد امیرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: به منظور اجرای گازرسانی به پروژه مسکن برخی از شرکت‌های گاز استانی به‌طور مستقل اقدام به گرفتن وام از بانک‌های استان خود کردند که بازپرداخت وام‌ها نیز برعهده این شرکت‌هاست.

به گفته وی تاکنون استان‌های اصفهان، رضوی، فارس، مرکزی و همدان موفق به اخذ وام از بانک مسکن برای تامین منابع مالی گازرسانی به پروژه مسکن مهر شده‌اند.

مجری گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر با تاکید بر ضرورت حمایتهای مالی از اجرای پروژه‌های گازرسانی مسکن مهر تصریح کرد: در این شرایط وزارت راه و شهرسازی باید بانک‌ها به ویژه بانک مسکن را به دادن وام جهت اجرای گازرسانی به پروژه مسکن مهر ترغیب کند.

امیرخانی با مهم دانستن پروژه‌های مسکن مهر دو استان تهران و البرز به دلیل داشتن سه پروژه بزرگ مسکن مهر پرند، هشتگرد و پردیس و سریز جمعیت این دو استان گفت:‌ امیدواریم دریافت وام مربوط به گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر این دو استان با کمک وزارت راه و شهرسازی هرچه زودتر صورت گیرد تا چند ماه آینده شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

او با بیان این‌که تامین منابع مالی پروژه مسکن مهر با دولت است، خاطرنشان کرد که گازرسانی به پروژه مسکن مهر در صورت همکاری بانک‌ها به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود.

مشاور وزیر نفت در گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر با اعلام این که از وزارت راه و شهرسازی خواهان فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای گازرسانی به این پروژه است، گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی در برخی پروژه‌های مسکن مهر با مشکلاتی مواجه است.

او در این مورد توضیح داد: از آنجاییکه بیشتر پروژه‌های مسکن مهر در مناطقی ساخته شده است که دارای زیرساخت‌ مناسبی نیست، انتظار داریم که امکانات فنی از جمله ساخت جاده، زمین بر کف، مشخص شدن ارتفاع زمین و باز شدن معابر را شرکت ملی گاز فراهم کنند.

 

 

    نظرات