احداث ۵ پارک محله‌ای / بهره‌برداری از ۳ رشته مسیرگشایی در سال ۹۹

احداث ۵ پارک محله‌ای / بهره‌برداری از ۳ رشته مسیرگشایی در سال ۹۹

به گزارش شهریار، اکبر امجدی در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه چهار در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا، افزود: از روزهای ابتدایی شیوع این بیماری، به صورت سه شیفت و در سه اکیپ کاری، فضاهای عمومی و مراکز اداری منطقه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه اساس این موضوع، قطع زنجیره انتقال و رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند است، بیان داشت: شرایط دورکاری ابلاغی با تاکید بر اینکه وقفه‌ای در خدمات‌دهی به شهروندان ایجاد نگردد، کاملا اجرا می‌گردد.
شهردار منطقه۴ تبریز با اعلام اینکه تردد در تمامی پارک‌ها و فضاهای عمومی سطح منطقه کنترل می‌شود، عنوان کرد: محل‌هایی که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار هستند، چندین نوبت ضدعفونی می‌شوند.
اکبر امجدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه عمرانی منطقه در سال ۹۹، بیان داشت: در سال جدید توجه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل شده است به طوری که ۶۳ میلیارد تومان برای این حوزه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه سه رشته مسیرگشایی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، از اختصاص ۳۳ میلیارد تومان برای تملک مسیرگشایی‌های شهید شریفی، فاز سوم سردار ملی، شهید پورباقر علوی، شهید فاتح، شهید بی‌مثل، شهید مرادی و فلسطین جنوبی خبر داد.
شهردار منطقه۴ تبریز، آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر را یکی از مطالبات عمده شهروندان منطقه۴ برشمرد و اعلام کرد: ۱۸ میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
امجدی توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای را از اولویت‌های سال ۹۹ برشمرد و بیان داشت: در سال جاری ۵ پارک محله‌ای احداث می‌شود.
وی همچنین از احداث ۵ باب سرویس بهداشتی و تکمیل و احداث کانال‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی خیابان شریعتی، اهراب، اطلس، شمس تبریزی و شهید عباس‌زاده خبر داد و افزود: ۵ میلیارد تومان نیز برای بازآفرینی فضاهای شهری اختصاص داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات