افتتاح پروژه‌های آب و برق نشان‌دهنده ادامه فعالیت اقتصادی و سازندگی در کشور است/ امیدوارم امسال سال افتتاح‌های بزرگ باشد

افتتاح پروژه‌های آب و برق نشان‌دهنده ادامه فعالیت اقتصادی و سازندگی در کشور است/ امیدوارم امسال سال افتتاح‌های بزرگ باشد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز پنجشنبه در آیین بهره برداری همزمان 4 پروژه صنعت آب و برق در استان تهران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، افزود: خوشحالم که امروز در سال 99 به صورت ویدئوکنفرانسی اولین افتتاح بزرگ را انجام دادیم که ارزش پروژه هایی که افتتاح شد 2 هزار و 800 میلیارد تومان بوده است.
وی تصریح کرد: کار بزرگی است و امیدوارم به همین صورت تا پایان سال ادامه یابد.
رئیس جمهور خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: در ابتدای برنامه گفتید که 50 هزار میلیاد تومان طرح و پروژه در  امسال افتتاح خواهد شد که بسیار خوشحال کننده است.
روحانی گفت: پیام این کار، آن است که ملت بزرگ ایران و همه شرکت‌های بزرگ دولتی، خصوصی، کارگران و مهندسان با وجود این که در یک جبهه با کرونا مقابله می‌کنند در جبهه دیگر به فعالیت اقتصادی و کار سازندگی در کشور ادامه می‌دهند.
وی افزود: می‌دانیم که اکنون کار کردن آسان نیست، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و ضدعفونی کننده‌ها استفاده کرد، اما در عین حال همانطور که رهبری بیان فرمودند که امسال سال جهش تولید است، این مسیر تولید ان‌شاءالله به خوبی ادامه پیدا می‌کند و این اولین قدم مهمی است که ما در ماه فروردین به ملت ایران عرضه می‌کنیم و امیدوارم هر هفته شاهد افتتاح‌های مهم چه در بخش وزارت نیرو و چه وزارتخانه‌های دیگر باشیم.
روحانی ادامه داد: مردم ما کاملا بدانند، اگر چه امسال، سال سختی است و همانگونه که بارها گفته‌ام ما با دو ویروس تحریم و کرونا در حال جنگ هستیم، اما در عین حال تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که از سختی مردم بکاهیم و مردم به طور مطلوب بتوانند زندگی را بگذرانند. امسال برای تمام دنیا سال سختی است و برای ما سختی مضاعف دارد.
وی افزود: خوشحالم اولین قدم را در افتتاح و تولید پروژه‌ها برداشتیم و این روند تا پایان سال انشاءالله ادامه خواهد یافت و مردم مطمئن باشند همه اعضای دولت، شرکت‌ها، نهادها و بخش‌ها اعم از خصوصی، دولتی و عمومی، لحظه‌ای نیست که فعالیت خود را متوقف کنند، بلکه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند.
روحانی گفت: امید است با وجود همه سختی‌ها، سال خوبی را خداوند برای ملت ما مقرر و به  بیماران شفا عنایت کند.
وی افزود: به روح پاک تمام شهدای خدمت که در این ایام برای سلامت مردم، تلاش کرده و جان خود را فدا کردند، درود فرستاده و به خانواده‌های آنان تسلیت می‌گویم.
روحانی اضافه کرد: ان‌شاءالله مردم با هماهنگی، همکاری و یکپارچگی راه سازندگی، تولید در کشور و خدمت به مردم در عین بحث سلامت و همچنین مقابله با ویروس کرونا را ادامه خواهند داد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات