فهرست کامل قیمت‌های جدید مسکن در تهران

فهرست کامل قیمت‌های جدید مسکن در تهران

تازه ترین تحول : تهرانی‌ها به دنبال قیمت‌های واقعی

این روزها اکثر متقاضیان در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی به دنبال قیمت‌های واقعی هستند؛ چراکه به گفته اغلب خریداران‌، مدت نسبتا کوتاهی است که قیمت‌های پیشنهادی در مناطق مختلف تهران مانند سابق ثابت نیست و هر روز دچار تحول است یا اینکه عده‌ای از مالکان روزانه تصمیم خود را برای عرضه یا عدم واگذاری ملکشان به خریدار تغییر می‌دهند‌.

 

دنیای اقتصاد- در چنین فضایی بهترین راه برای خریداران مسکن در دستیابی به نرخ‌های واقعی‌، اطلاع لحظه‌ای از نرخ‌های پیشنهادی فروش است‌.

متقاضیان خرید مسکن می‌توانند از دو طریق مراجعه حضوری به بنگاه‌های مسکن یا ورود اینترنتی به بازار‌، مقایسه درست و کم خطایی از قیمت‌ها داشته باشند‌.

در این بین متقاضیان با مراجعه به موتورهای جست‌وجوی املاک و مستغلات معتبر می‌توانند به اطلاعات دقیق و صحیحی از لحاظ میزان قیمت‌ها در هر منطقه دست یابند‌.

در همین حال موتور جست‌وجوی «ایران فایل» به نشانی www.iranfile.ir با ارائه اطلاعات و مشخصات کامل از وضعیت خرید‌، فروش و اجاره املاک و مستغلات مسکونی‌، تجاری‌، اداری و کلنگی می‌تواند راهنمای مناسبی برای آن دسته از خریدارانی باشد که به دنبال نرخ‌های حقیقی در بازار هستند‌. ستون امروز نبض بازار‌، کمترین و بیشترین قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز در هر منطقه از تهران را طبق بررسی کارشناسان سایت «ایران فایل» ارائه کرده که به شرح جدول زیر است:

    نظرات