تداوم اصلاح شیب و زیرسازی معابر برای جلوگیری از آبگرفتگی

شهردار منطقه سه خبر داد:

تداوم اصلاح شیب و زیرسازی معابر برای جلوگیری از آبگرفتگی

شهردار منطقه سه از نشست آسفالت در شش نقطه از معابر منطقه سه در بارندگی‌های اخیر خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، به نقل از ارتباطات شهرداری منطقه سه، رامین امیرمداح گفت: به همت نیروهای معاونت‌های حمل‌ونقل و امورزیربنایی و خدمات شهری، در این نقاط شن مخلوط تخلیه و نقاط یادشده زیرسازی شد.

وی با اشاره به بارش‌های بسیار خوب باران طی روزهای گذشته در کرمان گفت: پس از بارندگی چندروزۀ اخیر، متأسفانه شاهد نشست آسفالت در شش نقطه از معابر منطقه سه بودیم که باحضور سریع و به‌موقع نیروهای اجرایی معاونت‌های حمل‌ونقل و امورزیربنایی و خدمات شهری منطقه سه، نقاط فروکش‌کرده، ایمن‌سازی شد.

امیرمداح افزود: نقاط فروکش‌کرده، شامل قسمتی از بلوار شاهد، سه‌راهی راه‌آهن، بزرگراه غربی بعد از پل ایثار، خیابان ولی عصر عجل‌الله‌فرجه، پشت اداره‌کل استاندارد استان، کوچه 28 خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان شیخ احمد کافی شمالی، با شن مخلوط پُر شد و به‌زودی زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

شهردار منطقه سه همچنین با بیان این‌که به همت نیروهای معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه سه، شیب کوچه‌هایی که در زمان بارندگی با مشکل تجمع آب روبه‌رو می‌شدند، اصلاح و زیرسازی شدند، گفت: از روز گذشته اصلاح شیب و زیرسازی یکی از معابر فرعی خاکی (کوچه ۲ حجت) آغاز شده که با تکمیل آن، بخشی از مشکل آبگرفتگی کوچه ۱۴ گلدشت نیز برطرف می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات