تخریب مستحدثات غیر مجاز در رودخانه جاجرود توسط امور منابع آب...

مدیر امور منابع آب ورامین از تخریب سه فقره مستحدثات غیرمجاز واقع در حریم و بستر رودخانه جاجرود در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمد داودی" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای حفط و حراست از مجاری آبهای سطحی و هچنین پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی، با پیگیری های صورت گرفته توسط کارشناسان آب های سطحی این امور و پس از اخذ دستور قضایی سه فقره مستحدثات غیر مجاز در داخل بستر رودخانه جاجرود در محدوده روستای قشلاق اول داود آباد از توابع شهرستان قرچک بصورت داوطلبانه توسط متصرفین تخریب شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام مساحتی در حدود ۲۰۰ متر مربع از بستر رودخانه جاجرود  رفع تصرف گردید، تصریح کرد: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه و مجاری آب های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر ها، گروه گشت و بازرسی آب های سطحی به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض کشف هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز فورا اقدامات لازم جهت رفع تصرف صورت می گیرد.

داودی یادآور شد: در ابتدا اخطاریه لازم به متخلف یا متخلفین جهت رفع تخلف داده می شود و در صورت بی توجهی به اخطارها با کسب دستور قضایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام می شود زیرا رودخانه ها یکی از مهمترین منابع تامین آب شرب و تغذیه سفره های زیرزمینی می باشد که باید از آنها به عنوان انفال حفاظت کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب ورامین به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هر گونه تخلف و سو استفاده از منابع سطحی و زیرزمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات