منطقه یک شهرداری قزوین از یک هزار و 25 مورد ساخت و ساز غيرمجاز جلوگيری كرده است

منطقه یک شهرداری قزوین از یک هزار و 25 مورد ساخت و ساز غيرمجاز جلوگيری كرده است

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده افزود: با تلاش واحد اجرائيات و همچنين همكاری دادستانی و نيروهای انتظامی از اين تخلفات جلوگيری و با متخلفان در چارچوب قوانين و مقرارت شهرداری ها برخورد شده است.

بهنام زاده به آمار گزارشات تخلفات ساختمانی درسال 98 اشاره كرد و گفت: گزارشات تخلفات ساختمانی كه منجر به تشكيل پرونده در كميسيون ماده صد در اين مدت شده، بيش از 229 مورد بوده كه برای رسيدگی و بررسی به اين كميسيون ارجاع داده شده اند.

وي ادامه داد: همچنين 723 مورد ساختمان در حال احداث در منطقه یک كه دارای تخلفات ساختمانی بودند از سوی واحد اجرائيات شهرداری قزوین  کارشان متوقف شده است.

بهنام زاده با تاكيد براين موضوع كه در اين مورد تنها شهرداری ها تاثيرگذار نيستند و سازمان های ديگر نيز دخيل هستند، افزود: براي جلوگيری از ساخت و سازهای غيرمجاز، ديگر ادارات و سازمان های مربوطه نيز بايد همكاری كنند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین افزود: رويكرد ما در مجموعه مدیریت شهری، عمران، آبادانی و توسعه‌ مناطق حاشيه ‌ای و كم برخوردار و توزيع عادلانه‌ خدمات در اين مناطق است  كه با جديت همچنان ادامه دارد .

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات