اجرای زندۀ جُنگ شبانۀ «کرمونی‌شو دو»

از شب گذشته به مدت پنج شب شروع شد؛

اجرای زندۀ جُنگ شبانۀ «کرمونی‌شو دو»

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، از اجرای زندۀ جُنگ شبانۀ «کرمونی‌شو دو» از 30 فرورودین‌ماه، از ساعت 22:30 دقیقه خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمد جهانشاهی با بیان این‌که این ویژه‌برنامه از شب گذشته به مدت پنج شب از دو پیج اینستاگرامی و آپارات پخش می‌شود، گفت: در این جُنگ شبانه، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است؛ ازجمله این‌که شهروندان می‌توانند کلیپ‌های مربوط به لبخند و خندۀ خود را ارسال کنند و از جوایز نقدی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اجرای جُنگ زندۀ شبانۀ «کرمونی‌شو یک» که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان در اسفندماه برگزار شد، گفت: با توجه به استقبال شهروندان از «کرمونی‌شو یک»، تصمیم گرفتیم این برنامۀ شاد و جذاب را برای بار دوم اجرا کنیم تا شهروندان که در شرایط کنونی که کمتر از خانه‌ها خارج می‌شوند، از این برنامه استفاده کنند.

جهانشاهی اضافه کرد: با «کرمونی‌شو دو»، چهرۀ بهتری از امید و نشاط اجتماعی را با کمک همۀ مردم کرمان به تصویر خواهیم کشید.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با بیان این‌که برای ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های فرهنگی خوبی برای مردم کرمان تدارک دیده‌ شده است، از همراهی مردم با «کرمونی‌شو یک» قدردانی کرد، گفت: مردم و هنرمندان حوزه‌های مختلف، ایده‌های قابل توجهی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ارایه می‌کنند که از همۀ آن‌ها تشکر می‌کنم.

جهانشاهی افزود: خوشبختانه برنامه‌های شهرداری کرمان ازسوی برخی شهروندان شهرهایی غیر از کرمان هم، مورد استقبال قرار گرفته است که این مهم برای شهرداری کرمان موجب افتخار است.

وی بار دیگر با اشاره به اجرای ویژه‌برنامۀ شاد «کرمونی‌شو دو» از همۀ مردم کرمان دعوت کرد تا «کرمونی‌شو دو» را هم متعلق به خود بدانند و در این روزهایی که با بحران کرونا مواجه هستیم، با شرکت در این برنامه، یک نشاط و دورهمی خانوادگی داشته باشیم.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به جشنوارۀ مجازی «کرمونی‌شو یک» نیز که در ۱۰ بخش مختلف برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این جشنواره، حدود 1500 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شد که بعد از بررسی اولیه، بیش از ۹۰ درصد آثار به مرحلۀ عمومی راه پیدا کرد و مورد بازدید مخاطبان مختلف قرار گرفت.

جهانشاهی افزود: حدود 500 هزار نفر از مردم با مراجعه به پیج اینستاگرام @kermooneman (پیج اینستاگرام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ‌شهرداری) آثار مختلف را مورد بازدید قرار دادند.

وی ادامه داد: «جشنوارۀ مجازی کرمونی‌شو»، تجربۀ خوبی بود که با کمک هنرمندان، انجمن‌ها و مؤسسات مختلف و مردم برگزار شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان به تور مجازی جاذبه‌های گردشگری کرمان و بارگذاری آن بر روی سایت این سازمان به آدرس www.kermooneman,ir اشاره کرد و گفت: 25 نقطه از جاذبه‌های گردشگری کرمان بر روی این سایت بارگذاری شده تا در شرایطی که امکان سفر وجود ندارد، مردم بتوانند به‌صورت مجازی از این جاذبه‌های گردشگری دیدن کنند.

لازم به ذکر است؛ جُنگ شبانۀ «کرمونی‌شو دو» از امشب 30 فروردین‌‌ماه، ساعت 22:30 از پیج‌های اینستاگرام و آپارات به آدرس‌های زیر قابل مشاهده است:


https://www.instagram.com/kermooneman2?r=nametag

https://instagram.com/mr.linekerman?igshid=1fgb6od6in39u

http://aparat.com/kermooneman/live

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات