جزئیات جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با همکاران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

جزئیات جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با همکاران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه با همکاران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اظهار داشت :هدف از برگزاری این جلسات ،ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات توسط همکاران در راستای ارتقای سیستم و بهینه کردن سیستم است

وی به بحث گستردگی وظایف اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود:گستردگی کار در راه و شهرسازی بسیار سنگین است و مسئولیت سنگینی را می طلبد و خودمان را باید براساس ظرفیت پرورش دهیم و امانت دار خوبی باشیم و مسئولیتی را که در چهارچوب قانون پذیرفتیم باید به بهترین وجه پاسخ دهیم.

نژاد صفوی اضافه کرد: در خصوص تحول اداری شاخص های زیادی وجود دارد که با عمل کردن به این شاخص ها می تواند بهره وری را ارتقا دهد و کار را بهینه کند تا به اهداف سازمان برسیم.

مهدی ذبیحی ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های حوزه کاری به اهمیت این حوزه در بهبود روش های سازمانی و حمایت و پشتیبانی از واحد های تخصصی و همچنین نقش محوری آن در ایجاد تحویل ، بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات دستگاه اشاره و تاکید کرد : این اداره کل در سال 98 در خصوص آموزش،15790 نفر ساعت آموزش دیده اند که برای مدیران 85 ساعت و برای کارشناسان 101 ساعت بوده است.

وی در ادامه نوید دادند که با تمام همت و توان علمی و اجرایی خود نسبت به ارتقاء امور رفاهی کارکنان ، بهبود امور اداری ، تامین احتیاجات نیروی انسانی واحدهای مختلف و رعایت کامل قوانین و مقررات پیگیری و اقدام خواهد نمود .

لازم به یاد آوری است کلیه همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان در این جلسه دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات خود را با مدیرکل در میان گذاشتند.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات