سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در فروردین ماه 163عملیات انجام داد

سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در فروردین ماه 163عملیات انجام داد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ منتظری افزود: از مجموع عملیات های انجام شده، محبوس شدن در منزل و آسانسور و نشست منزل و چاه، حریق خودرو، حریق مغازه و حریق منزل بیشترین آمار را به خود اختصاص داده که مأموران آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسبت به حضور و ایمن سازی این اماکن اقدام کرده‌ است.

منتظری افزود: تعداد عملیات های انجام شده این سازمان در فروردین ماه سال گذشته،187 مورد بوده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی قزوین همچنین خواستار بازدید از چاه‌های منازل بافت فرسوده شهر شد و افزود: چاه‌ها در بافت فرسوده بستر مناسبی نداشته و همین زیرسازی نامناسب سبب می‌شود که خاک اطراف چاه با بارندگی به داخل چاه ریزش نموده و حوادث متعددی به بار آید .

منتظری ادامه داد: فرسودگی این زیرساخت‌ها و شکستن لوله‌ها، تخریب گلدانی چاه، نشست زمین و افکن چاه‌ها، بافت فرسوده شهری را تهدید می‌کند و ممکن است خسارات سنگین جانی و مالی به بار آورد .

وی ادامه داد: چاه ها باید هرچند وقت یکبار بازدید شود و عدم رسیدگی و تخلیه به موقع می تواند حاد ثه ساز شود.

رییس سازمان آتش‌نشانی قزوین تاکید کرد: بازدید از چاه‌های فاضلاب باید توسط افراد ذی‌صلاح و متخصص انجام شود و با توجه به بارندگی های اخیر، شهروندان باید هر چه سریع‌تر نسبت به بازدید از چاه‌های دفع فاضلاب منازل خود و در صورت نیاز ترمیم آن اقدام کنند.

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات