خریداری 22 دستگاه خودروی حمل زباله برای بهبود سیستم حمل و نقل زباله های شهری

خریداری 22 دستگاه خودروی حمل زباله برای بهبود سیستم حمل و نقل زباله های شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری ساری در گفتگوی ؛ بر عزم جدی مجموعه شهرداری در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان تاکید کرد و گفت: در سال 99  به جهت رفع مشکلات و جلب رضایتمندی شهروندان با جدیت و توان بیشتر وظایفمان را ادامه می دهیم. وی لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله سطح شهر توسط سازمان مدیریت پسماند را اهم برنامه های پیش روی این معاونت اعلام کرد.

بهره برداری از تجهیزات جدید مطابق با استاندارد روز در ایستگاه های انتقال پسماند

معاون خدمات شهری شهرداری ساری از تجهیز ناوگان جمع آوری زباله سطح شهر خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پیشرفت و بهبود سیستم حمل و نقل زباله های شهری انجام پذیرفته و جمع آوری زباله از سطح مناطق به ایستگاه های انتقال زباله صورت می گیرد. در این راستا، شهرداری ساری تعداد 22 دستگاه خودوری مخصوص حمل زباله خریداری نموده و پس از تحویل به سازمان مدیریت پسماند، به زودی شروع به کار خواهند کرد. این اتفاق بسیار خوشایند باعث صرفه جویی در هزینه های مالی شهرداری خواهد بود.

وی تشویق شهروندان در زمینه تفکیک زباله را دیگر برنامه سالجاری عنوان کرد وافزود: با اجرای مدیریت پسماند و آگاهی رسانی به مردم، از راه تفكیك مناسب در خانه ها، از زباله به عنوان فرصتی برای كسب درآمد می توان استفاده کرد و اين مهم در نهايت به كسب نتيجه مطلوب و تحقق اهداف زيست محیطی می انجامد.

محل دفن زباله با کاشت نهال سبز می شود

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه توسعه و بهبود مخزن های زباله در دستور کار خدمات شهری شهرداری ساری قرار گرفته است این برنامه ها را از سیاست های مهم در جهت رفاه حال شهروندان و تلاش برای ارائه خدمات مطلوب برشمرد.

وی با اعلام اینکه مکانیزه نمودن آبیاری فضای سبز سطح شهر از دیگر برنامه هایی است که در سال جدید عملیاتی خواهد شد،ادامه داد: تحقق این هدف موجب فراهم شدن شهری بانشاط و سبز خواهد شد.

نیک نقش افزود: در راستای توسعه فضای سبز و بهسازی محیط دفن زباله بنا داریم تا این محل را با کاشتن نهال به کمربند سبز تبدیل کنیم. همچنین با توجه به اینکه سال های زیادی از دفن زباله در منطقه پشتکوه می گذرد، شهرداری در حال ایجاد و احداث تصفیه‌خانه با ظرفیت تصفیه شیرابه 120هزار لیتر در روز در کنار تصفیه خانه قبلی می باشد که این اتفاق قطعا باعث رضایت اهالی منطقه خواهد شد.

دست فروشان ساری ساماندهی می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با اشاره به اینکه وجود بازارهای محلی امروزه سبب رونق گردشگرپذیری یک شهر خواهد شد، مجموعه شهرداری سعی بر آن دارد تا دستفروشانی که محصولات صنایع بومی و محلی مازندران را عرضه می دارند، به شکلی ساماندهی شود.

نیک نقش افزود: شهرداری ساری در نظر دارد برای سال 99 شرایط دستفروشان سطح شهر ساماندهی بهتری داشته باشند.

طرح ساماندهی کارگران فصلی اجرا می شود

وی از اجرای طرح ساماندهی کارگران فصلی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در سه منطقه شهر اجرا می شود.

نیک نقش ادامه داد: می بایست کارگران فصلی را به گونه ای مدیریت کنیم که اگر کارفرمایی به کارگری نیاز داشت،به جای گشت زنی در سطح شهر، کارگر مورد نیاز را در مکانی مشخص پیدا کرده و امورش با دغدغه کمتری پیش برود و در واقع تعامل دوسویه بهتری میان کارفرما و کارگر برقرار شود.

این مسئول، احیای حقوق شهروندی را مهم ارزیابی کرد و گفت که درنظر گرفتن طرح های جدید در خدمات رسانی به اشکال نوین در تحقق جلب رضایت عمومی مردم جامعه تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: از شهروندان انتظار داریم در جمع آوری زباله ها،جلوگیری از رها سازی فاضلاب ها به داخل معابر شهری،نگهداری اموال عمومی و فضاهای سبز و امکانات خدماتی،تفریحی با مجموعه شهرداری همکاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات