بهره برداری از دو پروژه برق در اندیمشک و دزفول

بهره برداری از دو پروژه برق در اندیمشک و دزفول

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: یک پروژه افزایش ظرفیت پست برق در اندیمشک و یک پروژه تعویض هادی خط در دزفول، به بهره برداری رسیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد: عملیات نصب و راه اندازی ترانس دوم پست برق 132.33 کیلو ولت سبز آب اندیمشک به ظرفیت 30 مگاولت آمپر به پایان رسید و برقدار شد.
وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 100 میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: این افزایش ظرفیت باعث بهبود ولتاژ شبکه و پایداری شبکه برق در شهرستان اندیمشک خواهد شد و همچنین برق کارخانه پانیا پرتو کهربا در این شهرستان را تامین می کند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: عملیات اجرایی تعویض هادی خط 132 کیلو ولت جندی شاپور (دژپل- فولاد روهینا) به طول 20 کیلومتر در شهرستان دزفول نیز به پایان رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دشت بزرگ ارزش سرمایه گذاری این پروژه را 55 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: تعویض هادی خط جندی شاپور باعث کاهش هزینه ها بدلیل عدم احداث خطوط جدید و استفاده حداکثری از خطوط موجود خواهد شد و همچنین امکان مانور بین شبکه 400 و 132 کیلو ولت ناحیه شمال را فراهم می کند و باعث کاهش بارگیری و جلوگیری از اضافه بار شدن به سایر خطوط برق منطقه می شود.
وی تاکید کرد: ناحیه شمال خوزستان از اولویت های شرکت برق منطقه ای خوزستان در توسعه زیرساخت ها محسوب می شود و عملیات اجرایی پروژه های توسعه ای متعددی در این ناحیه شروع شده است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات