بهره‌برداری از 2 پروژه برقی در اندیمشک و دزفول

بهره‌برداری از 2 پروژه برقی در اندیمشک و دزفول

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمود دشت‌بزرگ" اظهار کرد: عملیات نصب و راه‌اندازی ترانسفورماتور دوم پست برق 132.33 کیلوولت سبز آب اندیمشک به ظرفیت 30 مگاولت آمپر به پایان رسید و برق‌دار شد.
وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه 100 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: این افزایش ظرفیت باعث بهبود ولتاژ شبکه و پایداری شبکه برق در شهرستان اندیمشک خواهد شد و همچنین برق کارخانه پانیا پرتو کهربا در این شهرستان را تامین می‌کند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات اجرایی تعویض هادی خط 132 کیلوولت جندی شاپور (دژپل- فولاد روهینا) به طول 20 کیلومتر در شهرستان دزفول نیز به پایان رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
دشت‌بزرگ ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه را 55 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در پروژه تعویض هادی خط جندی شاپور به‌دلیل عدم احداث خطوط جدید و استفاده حداکثری از خطوط موجود، منجر به کاهش هزینه‌ها شده و همچنین امکان مانور بین شبکه 400 و 132 کیلوولت ناحیه شمال را فراهم می‌کند که در نهایت باعث کاهش بارگیری و جلوگیری از اضافه بار شدن سایر خطوط برق منطقه می‌شود.
وی، ناحیه شمال خوزستان را از اولویت‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در توسعه زیرساخت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای متعددی در این ناحیه آغاز شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات