توزیع بیش از ۱۶۰۰ تن آسفالت طی یک ماه گذشته در منطقه ۱۰ تبریز

توزیع بیش از ۱۶۰۰ تن آسفالت طی یک ماه گذشته در منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش شهریار، رسول وظیفه شناس  با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی آسفالت معابر و محلات سطح حوزه، اظهار داشت: در تداوم برنامه‌های آسفالت‌ریزی سطح منطقه و به منظور بهبود عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان، به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۵۰۰۰ مترمربع از معابر اصلی و فرعی سطح منطقه طی فروردین ماه سال جاری  زیرسازی، آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری شده است.

وظیفه شناس با بیان اینکه در یک ماه اخیر در زمینه آسفالت‌ریزی اقدامات مطلوبی انجام شده است ، گفت: با بکارگیری چندین اکیپ کاربلد برای رفع موانع عبوری و تسهیل تردد شهروندان، توسط حوزه عمران منطقه خیابان ۴۲ متری انقلاب ، شهید جدیری ، کوی ناصری، کوی رضوان شهرک ارم و... به صورت کامل آسفالت اساسی شدند و عملیات اجرائی لکه گیری در تعدادی از مسیرهای فرعی سطح حوزه نیز به اتمام رسیده که بالغ بر ۱۶۰۰ تن آسفالت ریزی در این مسیرها انجام یافته است.

او تصریح کرد: با تامین منابع مالی و طبق اولویت‌بندی عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری در نقاط مختلف از سطح حوزه ادامه دارد .

شهردار منطقه ۱۰ تبریز خاطر نشان کرد: بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت های کاری این شهرداری است که معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری و اجرایی منطقه کوشش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت های مناسبی انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات