پویش «در خانه بخوانیم» همراه شهروندان در ماه مبارک رمضان

پویش «در خانه بخوانیم» همراه شهروندان در ماه مبارک رمضان

به گزارش شهریار، سیروس مصطفی در خصوص تمدید طرح #در_خانه_بخوانیم تا پایان اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: پویش "در خانه بخوانیم" تلاشی همه گیر به جهت تشویق همشهریان برای حضور در منزل و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی بود که از روزهای ابتدای سال نو تا پایان فروردین با استقبال خوبی مواجه شد.

او افزود: بر همین اساس با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، این مسابقه تا پایان اردیبهشت تمدید شد تا علاقه‌مندانی که تاکنون نتوانسته‌اند کتاب‌های مربوط به ۴ بخش بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و ویژه را مطالعه نمایند، با مراجعه به سایت سیتیزن تبریز، در این مسابقه شرکت کنند.

مصطفی با اشاره به ایجاد بخشی جدید برای شرکت‌کنندگان در مسابقه کتاب‌خوانی "در خانه بخوانیم" گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بخش جدیدی به این مسابقه اضافه شد که طی آن ۳ کتاب با عنوان‌های "رمضان، ماه فرصت‌ها"، "یک سبد آسمان" و "راهنمای تغذیه صحیح" در بخش بزرگسالان و کتاب "داستان راستان" در دو جلد و برای بخش کودک و نوجوان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. بخش مربوط به ماه مبارک رمضان شامل جوایز ارزنده و ارزشمندی خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خصوص استقبال صورت گرفته از این مسابقه خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقه کتاب‌خوانی "در خانه بخوانیم" شرکت کرده‌اند و این آمار همچنان در حال افزایش است. استقبال همشهریان عزیز در رده‌های سنی و اقشار مختلف به ما در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کمک شایانی می‌کند.

او در پایان در خصوص جوایز این مسابقه گفت: همان‌طور که قبلاً نیز اعلام‌شده است، در هر یک از ۴ بخش این مسابقه، ۹۹ جایزه نقدی اهدا می‌شود که هر یک از این جوایز به ترتیب در بخش بزرگسالان ۷ میلیون ریال، در بخش نوجوانان ۴ میلیون ریال، در بخش کودکان ۲.۵ میلیون ریال و در بخش ویژه ۳ میلیون ریال خواهد بود و برگزیدگان بخش ویژه ماه مبارک رمضان نیز جوایز ارزنده ای دریافت می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات