پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهردار ارومیه به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ متن پیام شهردار بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. مجموعه ای که از بدو تاسیس تا کنون خالصانه در خدمت اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

سپاه ابتدا توانمندی و خودباوری خود را در جبهه های حق علیه باطل به خوی نشان داده و این نیروی نوپا توانست در برابر ارتش مدرن صدام و حامیان غربی و عربی اش خوش بدرخشد و شکست های ناباورانه ای به آنها وارد کند و در دوران پس از دفاع مقدس نیز در تمامی عرصه های امنیتی، عمرانی، کشاورزی ، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و ... ورود و قاطعانه می توان گفت بخش اعظمی از دستاوردهای نظام در سایه مجاهدتهای فرماندهان و پرسنل سپاه است.

امروزه نیز با توجه به شیوع کرونا می بینیم که سپاه در جهت حفظ سلامتی جامعه و جلوگیری از شیوع این بیماری در حال جهاد است و مخلصانه و بی ادعا در تمامی استانها و شهرستانهای کشور به یاری پزشکان و پرستاران شتافته و علاوه بر این در عرصه های ضدعفونی معابر، تولید لوازم پزشکی و بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی به طور جدی فعال است.

اینجانب دوم اردیبهشت ماه را بر تمامی ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه فرماندهان و پرسنل زحمتکش سپاه پاسداران تبریک گفته و آرزوی سلامتی برایشان دارم و امیدوارم در سایه هدایت و رهبری های داهیانه فرمانده معظم کل قوا بیش از گذشته بتوانیم در میادین جهانی خوش درخشیده و پرچم مقدس کشورمان را در عرصه های مختلف به اهتزاز درآوریم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات