آغاز غرس یک میلیون نهال در سطح شهر تبریز/ فعالیت مدیریت شهری تعطیل‌ناپذیر است

آغاز غرس یک میلیون نهال در سطح شهر تبریز/ فعالیت مدیریت شهری تعطیل‌ناپذیر است

به گزارش شهریار، قائم مقام شهردار تبریز در حاشیه بازدید از آغاز غرس یک میلیون اصله نهال گفت:  اط امروز در مناطق ۱۰گانه شهرداری شاهد تحولی در حوزه فضای سبز شهری تبریز هستیم که در راستای مصوبه سال گذشته شورای شهر تبریز و تکلیفی که بر عهده شهرداری نهاده‌ شده، محقق می شود.
رسول موسایی ادامه داد: امروز به صورت همزمان در تمام مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز، طرح کاشت یک میلیون اصله نهال آغاز شد که انتظار می‌رود با ادامه این طرح، روزهای خوبی را برای آینده شهرمان در حوزه فضای سبز شاهد باشیم.
قائم مقام شهردار تبریز، با اشاره به شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته و ضرورت ایجاد فضایی شاداب و نشاط‌آور برای همشهریان اظهار داشت: همکاران ما در حوزه فضای سبز از همان ابتدای سال با کاشت وسیع گل، فضای شاد و نشاط آوری را در سطح شهر ایجاد کردند.  وی ادامه داد: هر چند مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای تردد شهروندان ایجاد کرده بود، اما فضای مفرّح گلکاری ها و هرس درختان و ایجاد فضای سبز و شادابی که در شهر ایجاد شده است، روزهای خوب توام با سلامتی به شهروندان نوید می‌دهد.
او از ادامه تلاش مجموعه شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف در ایام کرونایی خبر داده و خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت کرونایی حاکم بر جامعه و علی‌رغم حضور شهروندان در خانه و رعایت اصول بهداشتی، فعالیت‌های مجموعه شهرداری تبریز تعطیل‌ناپذیر بود و همکاران ما در حوزه‌های مختلف به خصوص فضای سبز همچنان فعال و پای کار هستند.
موسایی یادآور شد: امروز در بازدیدی که از پروژه های مختلف همچون نهضت آسفالت، فضای سبز و آغاز طرح یک میلیون اصله نهال داشتیم، می توانیم نوید روزهای شاد و نشاط‌آوری به شهروندان بدهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات