گام دوم مبارزه با کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

گام دوم مبارزه با کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

گام دوم مبارزه با کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان
به منظور مبارزه با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، تصمیمات جدیدی با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در این اداره کل اتخاذ شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، روز سه شنبه 99/02/02 جلسه مدیریت بحران در خصوص گام دوم مقابله با ویروس کرونا در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
این جلسه که به ریاست اصغر کشاورزراد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اصفهان و با حضور جمعی از معاونین، رؤسای ادارات ستادی و برخی از کارشناسان ذیربط تشکیل شد. ضمن بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته در امر مقابله با کرونا، مشکلات مربوطه مطرح و راهکارهایی ارائه شد.
در ابتدای جلسه، پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، قرآئت شد و به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ساختمان های این اداره کل تصمیماتی بدین شرح اتخاذ گردید:
با توجه به اینکه این اداره کل مجهز به میزخدمت الکترونیکی فعال در تمامی حوزه های کاری است ضمن تشویق ارباب رجوعان به استفاده از خدمات الکترونیکی، برای آن دسته از ارباب رجوعان که به هر دلیل امکان استفاده از خدمات الکترونیکی را ندارند میزخدمت حضوری در سالن همکف این اداره کل مستقر بوده و از هر حوزه ی کاری یک نفر بعنوان نماینده در این مکان حضور دارد و از این پس تا اطلاع ثانوی درب اصلی ساختمان های اداره کل بسته می شود و خدمتگزاری به شهروندان محترم فقط از طریق پنجره تعبیه شده در اتاق میزخدمت بصورت تمام وقت امکان پذیر است. همچنین پرسنل این اداره کل جهت ورود به محل کار خود، پس از سنجش تب آنان، در صورت صحت سلامتی با خود اظهاری و فقط از درب پارکینگ می توانند ورود و خروج داشته باشند.
از دیگر تصمیمات جلسه مدیریت بحران راه و شهرسازی استان، تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل و ارباب رجوعانی است که می بایست در اداره حضور یابند، این دسته از شهروندان نیز پس از سنجش تب و با رعایت موازین بهداشتی از درب پارکینگ می توانند وارد این اداره کل شوند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات