رسانه ها از ظرفیت ویژه ای برای توسعه فرهنگ شهروندی برخوردارند

رسانه ها از ظرفیت ویژه ای برای توسعه فرهنگ شهروندی برخوردارند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی در دیدار با انجمن  صنفی روزنامه نگاران قزوین افزود: رسانه ها در فرهنگ سازي عمومی و آموزش شهروندی مي توانند براي كمك به مديريت شهري و شهروندان موثر واقع شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، رویکرد برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تغییر کرد و تمامی مسابقات و جشنواره ها با موضوع «در خانه بمانیم» و با محوریت خانواده در فضای مجازی برگزار شد.

این مقام مسئول یادآورشد: برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه های ویژه ای را به صورت مجازی و با محوریت خانواده ها پیش بینی و تدارک دیده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از انجمن ها و سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: اولویت سازمان حمایت از برنامه هایی است که مدون و دارای محتوای فرهنگ شهروندی باشد و از این برنامه ها در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهر، حمایت بیشتری صورت خواهد گرفت و از پیشنهادات و ایده های جدید نیز حمایت خواهیم کرد.

درافشانی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه تاریخ دقیقی پایان شیوع ویروس کرونا مشخص نیست، درصد هستیم تا برنامه های آتی را با محوریت «ویروس کرونا و ماندن شهروندان در خانه» در حوزه های مختلف تدوین کنیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات