نصب ۳۰۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در سال گذشته

نصب ۳۰۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: وجود تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر نقش بسزایی در هدایت رانندگان به ویژه مسافران ورودی به شهر ایفا می کند که این امر هم به سهم خود در کاهش بار ترافیکی معابر اثرگذار است.

وی عنوان کرد: با توجه به این امر طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر براساس اصلاحات هندسی انجام شده در سطح شهر انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا در سال گذشته با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در مجموع، ۳۰۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر برای ۲۷ محل در سطح شهر قزوین طراحی، ساخته و نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر، اولویت اصلی با ورودی های شهر و اماکن تاریخی به منظور راهنمایی مسافران و گردشگران است، بنابراین در نصب تابلوهای راهنمای مسیر سال گذشته نیز این اولویت ها به خوبی لحاظ شده است.

وی گفت: هزینه طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر به ازای هر مترمربع، ۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است و این نشان می دهد که این قبیل پروژه ها چه بار مالی سنگینی بر مجموعه مدیریت شهری تحمیل می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان تقاضا داریم، از تخریب تابلوها خودداری کرده و با مساعدت در نگهداری از تابلوهای راهنمای مسیر این امکان را فراهم کنند که از اعتبارات سازمان برای اجرای پروژه های جدید که مورد نیاز شهروندان است، استفاده کنیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات