مشکل اعضای کم‌کار مسکن مهر برطرف شود

مشکل اعضای کم‌کار مسکن مهر برطرف شود

http://www.bananews.ir/فرماندار شوشتر گفت: مشکل اعضای کم‌کاری که در مسکن مهر شوشتر حاضر به افزایش آورده خود نیستند در فرصتی کوتاه برطرف شود.‌

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حیدر نجفی صبح امروز در جلسه شورای مسکن شوشتر اظهار داشت: برخی از افرادی که در تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر عضو شده‌اند حاضر به افزایش آورده مالی خود نیستند و همین امر باعث شده است تا ساختمان آن‌ها آماده شده ولی هنوز آورده آنها به حتی ۳۰ میلیون ریال نرسیده باشد و این مشکلاتی را برای مسکن مهر شوشتر به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه این مشکل باید برطرف شود، افزود: برخی از واحدهای مسکن مهر شوشتر در مهر ماه سال‌جاری به متقاضیان تحویل می‌شود و نمی‌توان پس از تحویل مسکن و تقسیط تسهیلات از فرد به عنوان آورده پولی دریافت کرد و این نیز خود مشکلی بزرگ است.

نجفی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در شهرستان شوشتر گفت: دفاتر ثبت اسناد شوشتر آمادگی این امر را دارند که در مدت زمان کوتاهی برای صدور سند برای املاک در مسکن مهر شوشتر اقدام کنند و در این باره نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تسهیلات بسیار زیادی برای مسکن مهر مهیا شده است، خاطر نشان کرد: باید بین آورده عضو، تسهیلات بانکی و تعاونی تعادلی ایجاد شود و فعالیت‌ها به صورت میانبری انجام شوند تا اعضا بتوانند از مسکنی ارزان قیمت و در مدت زمان سریعی استفاده کنند.

نجفی تاکید کرد: شهرداری باید در مدت زمان کوتاهی برای تعاونی‌های مسکن مهر پایان کار صادر کند تا تقسیط تسهیلات برای اعضا انجام شود.

 

 

    نظرات