تاکید معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل بر تلاش مضاعف برای...

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل و نماینده مجری طرح آبرسانی به شهر خلخال از پروژه های احداث تصفیه خانه آب شرب خلخال و خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه خلخال و احداث مخازن مربوطه بازدید کردند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای باقیمانده عملیات اجرایی پروژه های خط انتقال آبرسانی و تصفیه خانه شهر خلخال گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی هر دو پروژه به شکل مناسبی ادامه دارد و باید روند کار جهت بهره برداری از این پروژه تسریع گردد.

مهندس بهروز پورمهر افزود: عملیات بتن ریزی دیوارهای مخزن قازان داش و همچنین عملیات اجرایی سازه ای و مکانیکال مخازن قازان داش و اندبیل با جدیت تمام در حال انجام است که با فعالیت های مناسب انتظار می رود پروژه در زمان مناسب پیش بینی شده به سرانجام برسد.

نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه خانه آب شهر خلخال نیز در این بازدید به اهمیت اجرایی پروژه تاکید و اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش سرمایه گذار و پیمانکار پروژه فعالیت ها ادامه داشته و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.

در ادامه معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل و نماینده مجری طرح آبرسانی به شهر خلخال از عملیات اجرایی خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه و احداث تصفیه خانه آب شهر خلخال بازدید کردند و در ادامه با حضور عوامل سرمایه گذار و پیمانکار پروژه جلسه ای برگزار و روند اجرایی پروژه را بررسی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات