افزایش ۲۰ درصدی استفاده شهروندان از اتوبوس/ رعایت فاصله گذاری اجتماعی  ...

افزایش ۲۰ درصدی استفاده شهروندان از اتوبوس/ رعایت فاصله گذاری اجتماعی ...

افزایش ۲۰ درصدی استفاده شهروندان از اتوبوس/ رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استفاده از اتوبوس توسط شهروندان

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: استفاده شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی در روز دوم اردیبهشت نسبت به دوشنبه اول اردیبهشت اولین روز فعال شدن محدود اتوبوس ها حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم، در این خصوص افزود: در پی مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای فعالیت محدود تعدادی از خطوط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ۲۷ خط شهری و ۱۸ خط حومه از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه اقدام به خدمات رسانی به شهروندان کردند.
وی اضافه کرد: طبق آمار اولین روز از فعالیت ناوگان اتوبوسرانی حدود ۶۸ هزار تراکنش از سوی مسافران در استفاده از اتوبوس ها ثبت شد که این آمار روز گذشته و در سومین روز از فعالیت محدود ناوگان اتوبوسرانی با حدود ۲۰ درصد افزایش به حدود ۸۰هزار تراکنش رسیده است.
وی با بیان اینکه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها و ضد عفونی کردن مستمرناوگان به شدت نظارت می شود اظهارکرد: خوشبختانه شهروندان نیز همکاری خوبی در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ننشستن روی صندلی هایی که علامت گذاری شده است داشته اند که از این بابت از آنها تشکر می کنیم.
حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی در دو شیفت صبح از ساعت ۶ الی ۸:۳۰ و عصر ۱۶:۳۰الی ۱۹ به شهروندان خدمات رسانی می کند که با توجه با در پیش بودن ماه مبارک رمضان در صورت تغییر در ساعت خدمات رسانی این موضوع به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: از شهروندان محترم تقاضا می شود که برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات