پایش شبانه واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اردبیل

پایش شبانه واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اردبیل


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، معاون نظارت و پایش اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: پایش شبانه صنایع به لحاظ بررسی وضعیت زیست‌ محیطی واحدها و جلوگیری از ایجاد آلودگی احتمالی آنها حائز اهمیت بوده و به همین جهت روسا و کارشناسان اداره‌ کل و ادارات تابعه مکلف شده‌اند نسبت به نظارت بر فعالیت شبانه واحدها و کنترل آلایندگی آنها اقدام کنند.
رامین جمشیدی با اشاره به واحدهایی که اخیراً مورد پایش شبانه قرار گرفته‌ اند، اظهار داشت: در این پایش ها تصفیه‌ خانه فاضلاب واحدهایی نظیر واحد تولید روغن نباتی، تولید نوشابه و آبمیوه و کشتارگاه طیور به لحاظ کارکرد صحیح و کامل بودن فرآیند تصفیه بررسی شد و تذکراتی در خصوص راهبری تصفیه‎ خانه‌ ها به منظور مطابقت پساب خروجی با استانداردهای زیست‏ محیطی و مدیریت پسماندهای تولیدی به صاحبان و مدیران واحدها ارائه شد.
پیگیری عقد قرارداد خوداظهاری با آزمایشگاههای معتمد سازمان از دیگر مواردی بود که معاون نظارت و پایش محیط زیست استان از پیگیری آن در پایش های زیست ‎محیطی خبر داد.
جمشیدی با اشاره به ضرورت صیانت از محیط زیست و با تاکید بر اهمیت پیشگیری و کنترل آلودگی منابع زیستی گفت: صنایع موظف هستند ضوابط زیست‎محیطی را رعایت و از آلوده ساختن محیط زیست خودداری نمایند در غیر اینصورت برابر قوانین و مقررات با هرگونه تخریب و آلودگی محیط زیست برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
پایش شبانه صنایع اردبیل توسط معاون نظارت و پایش استان و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل انجام یافت. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات