آغاز بسته‌بندی ارزاق پویش رحمت/ هر روز یک هزار سبد غذایی توزیع می‌شود

آغاز بسته‌بندی ارزاق پویش رحمت/ هر روز یک هزار سبد غذایی توزیع می‌شود

به گزارش شهریار، کاظم خاماچی، عصر دیروز در جلسه هیئت امناء پویش رحمت با اعلام این خبر افزود: از صبح امروز کار بسته‌بندی سبدهای غذایی پویش رحمت توسط نیروهای داوطلب مردمی آغاز شد که طبق گزارش مدیر تدارکات پویش، هر روز یک هزار سبد غذایی بسته‌بندی و توزیع می‌گردد.

او ادامه داد: طبق مصوبه هیئت امنای پویش رحمت، کار توزیع سبدهای غذایی پویش رحمت از صبح شنبه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و توسط انجمن‌های اسلامی مساجد صورت می‌پذیرد.

سخنگوی پویش رحمت،  از تهیه 12 قلم جنس برای سبد غذایی پویش خبر داده و خاطرنشان کرد:  12 قلم جنس شامل: برنج، گوشت سفید یا قرمز، نخود، لوبیا، پنیر، روغن، قند، شکر، ماکارونی، چای، صابون و لپه در سبد غذایی پویش رحمت تهیه شده است که در فاز نخست آن تا 10 هزار سبد توزیع می‌گردد.

او تأکید کرد: همانطور که قبلا نیز به اطلاع مردم رسانده‌ایم، جامعه هدف پویش رحمت، صرفا افرادی هستند که بواسطه شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند و از سوی هیچ نهادی حمایت نمی‌شوند

خاماچی یادآور شد: در مرحله نخست این خانواده‌ها مورد حمایتپویش رحمت قرار می‌گیرند و در ادامه و با حمایت مردم عزیز، برنامه‌ریزی‌های دیگری نیز داریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات