اختصاص۳۷۰بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

اختصاص۳۷۰بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

اختصاص۳۷۰بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از اختصاص ۳۷۰بسته حمایتی در میان کارگران بوستان‌های موضوعی و پروژه های اجرایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی اظهار کرد: مشمولین این طرح کارگران روزمزد و فصلی هستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا در تنگناهای مالی قرار گرفته‌اند.
وی افزود: شیوع ویروس کرونا و آثار اقتصادی منفی این موضوع، تاثیر زیادی بر قشر آسیب‌پذیر کارگر داشته که امیدواریم با توزیع بسته‌های حمایتی موجبات دلگرمی کارگران در این روزهای سخت فراهم شود.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد ضمن تشکر از شهردار مردمی و معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در اجرای این امر خداپسندانه با شروع ماه مبارک رمضان بیان کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها حداقل ۲۵۰ هزار تومان بوده که شامل برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، لوبیا، ماسک، دستکش، مایع ظرفشویی و ... است.
سلامی با تاکید بر این که هیچ کدام از کارگران بوستان های موضوعی و پروژه‌های اجرایی سازمان با توجه به شیوع ویروس کرونا تعدیل نشده‌اند، گفت: حمایت همه جانبه از سوی این سازمان از کارگران زیرمجموعه، مطابق با مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد صورت خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات