زمان طولانی پایان پروژه های راه سازی

زمان طولانی پایان پروژه های راه سازی

http://www.bananews.ir/یک کارشناس حمل و نقل گفت: بعضی مواقع بعد تبلیغاتی یک پروژه برای افراد سیاستگذار مهمتر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسن فرضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره علت ناتمام ماندن پروژه‌های وزارت راه گفت:‌ مشکلی به اسم اعتبار وجود ندارد؛ مشکل اصلی عدم تخصیص بهینه بودجه است.

وی افزود: در کشور به پروژه‌هایی که اهمیت بیشتری دارند بودجه تعلق نمی‌گیرد و شاید علت آن صرف بودجه در پروژه‌های کم اهمیت‌تر و حاشیه‌ای‌ است؛ باید دست این حاشیه‌ها را قطع کنیم.

فرضی پور خاطرنشان کرد: مدیران باید دارای تجربه و تخصص کافی باشند تا بتوانند تصمیمات بهینه بگیرند؛ باید در جهتی عمل کنیم که پستهای مدیریتی در دست افراد با تجربه و متخصص باشد.

وی درباره پروژه‌هایی که اخیرا کلنگ‌زنی شده‌اند، تصریح کرد: وزارت راه هر سال براساس یک روش علمی، اولویت پروژه‌ها را تعیین می‌کند. یک پروژه ممکن است طبق یکسری شرایط خاص، در بالا یا پایین فهرست اولویتها قرار گیرد.

این کارشناس در پایان اظهار کرد: اگر بودجه‌ها درست تخصیص داده شوند، می‌توانیم سراغ کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید برویم. باید بررسی کنیم تعداد پروژه‌های در حال انجام چقدر است و چه میزان اعتبار برای آنها لازم است تا اگر بودجه اضافه آمد، پروژهای جدید را شروع کنیم.

 

 

    نظرات