اجرای ۲۲ هزار تن آسفالت ریزی در سطح منطقه ۷ شهرداری تبریز

اجرای ۲۲ هزار تن آسفالت ریزی در سطح منطقه ۷ شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در تشریح این خبر گفت: جنوب غرب تبریز تراکم جمعیتی نسبتا کم و وسعت جغرافیایی زیادی دارد و با توجه به اینکه محدوده صنعتی بوده و تردد خودروهای سنگین در آن زیاد است، خیابان و آسفالت های آن نیازمند رسیدگی بیشتری هستند.

وی با اشاره به استمرار عملیات آسفالت ریزی در تمام فصول در قالب آسفالت ریزی سرد و گرم گفت: عملیات آسفالت ریزی در تمامی معابر اصلی و فرعی در قالب آسفالت ریزی اساسی در فصول مناسب و لکه گیری و چاله زدایی در فصول سرد صورت گرفت.

پورخردمند توجه به نیازهای شهروندان و منطقه را از دغدغه های اصلی مدیریت شهری منطقه دانست و اظهار داشت: عملیات عمرانی و آسفالت ریزی با توجه به نیاز محل همواره در جریان است و در این میان تمامی محلات، معابر اصلی و فرعی و  معابر اصلی قطعات کارگاهی با هدف سهولت تردد شهروندان، ارتقاءکیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط اجرایی می شوند.

شهردار منطقه هفت در این میان همچنین از اجرای عملیات آسفالت ریزی در سال جاری خبر داد و گفت: عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری در سطح حوزه در حال پیگیری بوده و پس از اتمام لکه گیری و با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت ریزی اساسی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات