افزایش میزان وام به ساخت و ساز مسکن رونق می‌بخشد

افزایش میزان وام به ساخت و ساز مسکن رونق می‌بخشد

http://www.bananews.ir/عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با بیان این‌که اعطای وام‌های خرید مسکن اقدامی مفید و موثر بوده است، گفت: اعطای این وام‌ها موجب بالارفتن توان خرید مردم و تشویق آن‌ها به خرید مسکن می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مرادعلی واهبی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا در خوزستان اظهار کرد: البته بهتر بود وام‌های خرید مسکن از ۱۸ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش می‌یافت؛ به دلیل این‌که افزایش ۲ میلیون تومانی تاثیر چندانی ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان این‌که هر چه مبلغ وام خرید مسکن افزایش یابد تاثیرات زیادی را می‌توانیم در بخش‌های مختلف مشاهده کنیم، افزود: افزایش میزان وام به ساخت و ساز مسکن رونق می‌بخشد و با صدور پروانه‌های ساخت از سوی شهرداری‌ها، درآمد آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. این موضوع حتی موجب ایجاد رونق در کار تولیدکنندگان مصالح ساختمانی می‌شود.

عضو هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان در ادامه پرداخت تسهیلات مسکن در بخش پروژه‌های مسکن مهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح با ارایه تسهیلات کم بهره از سوی دولت همراه بوده و موجب شد طرح مسکن مهر با استقبال بالای متقاضیان مسکن در استان رو به رو شود.

واهبی عنوان کرد: اقداماتی که در طرح مسکن مهر بر عهده دولت بوده، به خوبی اجرا شده و لازم است مردم نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند تا سرعت ساخت و ساز در پروژه‌ها بیشتر شود.

وی با بیان این‌که در زمینه جذب تسهیلات مسکن مهر در استان گام‌های خوبی برداشته شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در بخش مسکن‌ مهر در استان اجرا می‌شود، به دلیل پشتیبانی دولت و ارایه تسهیلات ورود نیاز به متقاضیان بوده است.

 

 

 

 

    نظرات