چالش‌های ورزشی در فضای مجازی

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار می‌کند؛

چالش‌های ورزشی در فضای مجازی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از برگزاری مسابقات ورزشیِ مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمد جهانشاهی به برگزاری ویدیوکنفرانس کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع کلان‌شهرهای کشور و تبادل نظر سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلان‌شهرها در این زمینه اشاره کرد و با بیان این‌که کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع کلان‌شهرهای کشور، هرساله در سطح کلان‌شهرها مسابقات ورزشی مختلف برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در دو رشتۀ «شطرنج» و «لیوان‌چینی» در چهار رده سنی برگزار خواهد شد که در هر رشته به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار، زمان ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات را از 13 تا 18 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: پس از ثبت‌نام، مسابقات در فضای مجازی و از طریق ارسال ویدیو و رقابت آنلاین برگزار خواهد شد.

جهانشاهی همچنین گفت: برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان، در سه بخش ورزشی، دینی و سرگرمی، به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد که در بخش ورزشی با کمک انجمن‌ها و هیأت‌های ورزشی کرمان، هر هفته چالش‌های ورزشی مفرح همراه با جایزه در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات