جلوگیری از کف شکنی یک حلقه چاه نیمه عمیق در محدوده شهرستان مشگین...

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر گفت: به همت این امور از عملیات کف شکنی یک حلقه چاه نیمه عمیق در روستای آلنی واقع در محدوده شهرستان مشگین شهر جلوگیری شد.

مهندس قیصر جیره افزود: مالک یک حلقه چاه مجاز در حال انجام عملیات کف شکنی غیر مجاز بود که توسط گروههای گشت و بازرسی آب های زیرزمینی و با هماهنگی همکاران منابع آب شهرستان مشگین شهر از این اقدام نامبرده جلوگیری بعمل آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: هر گونه عملیات حفاری چاه، کف شکنی و....... مطابق قانون توزیع عادلانه آب مستلزم اخذ مجوز از وزارت نیرو و شرکت های آب منطقه ای استانها است، در غیر این صورت اقدامات فوق جرم محسوب گردیده و با متخلفین مطابق قانون رفتار خواهد شد.

مهندس جیره اضافه کرد: عملیات حفاری چاه های نیمه عمق و عمق پس از کسب مجوزهای مربوطه با رعایت موارد ایمنی در مورد چاههای دستی و در خصوص چاههای عمیق صرفا از طریق دستگاه های حفاری واجد صلاحیت حفاری صادره از وزارت نیرو امکانپذیر خواهد بود .

وی ضمن اشاره به سامانه جدید ثبت تخلفات حوزه منابع آب به شماره 3171 ، تاکید کرد: کلیه اشخاص خقیقی و حقوقی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیرامون حوزه منابع آب ، مراتب را به این شماره گزارش و پیگیری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات