برق مرکز شهر اهواز پایدار شد

برق مرکز شهر اهواز پایدار شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمود دشت‌بزرگ" اظهار کرد: ترانس سوم پست آتش نشانی 30 مگاولت آمپر ظرفیت دارد و علاوه بر تامین برق مشترکان جدید باعث کاهش خاموشی‌ها در مرکز شهر اهواز که یکی از نقاط پرمصرف این شهر است خواهد شد.
وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 105 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با وارد مدار کردن پست‌های جدید و ظرفیت سازی جدید، قابلیت مانور در شبکه فوق توزیع کلانشهر اهواز را افزایش دهیم و خاموشی‌های ناخواسته را به حداقل برسانیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: برای تامین بار شبکه برق در اهواز که بسیار بالا و بیشتر ایام سال گرم است، نیاز به ظرفیت سازی جدید در شبکه احساس می‌شود، اما در این راه با محدودیت‌هایی از جمله تخصیص ندادن زمین مورد نیاز و وجود معارضان رو به رو هستیم.
دشت‌بزرگ با بیان اینکه برق، زیرساخت همه فعالیت‌هاست و بدون برق زندگی مدرن معنایی ندارد، تاکید کرد: این انتظار وجود دارد که مشکل تامین زمین در مناطق پرمصرف اهواز و دیگر نقاط استان برطرف شود تا بتوانیم بدون وقفه کار توسعه شبکه را ادامه دهیم.
وی گفت: تمهیدات لازم برای ورود به تابستان 99 اندیشیده شده و با ظرفیت‌سازی و آماده‌سازی شبکه در طول ماه‌های گذشته و مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان، مشکلی در تامین برق پایدار نخواهیم داشت.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات