نمایشگاه صنایع دستی خانگی در فضای مجازی برگزار می شود

نمایشگاه صنایع دستی خانگی در فضای مجازی برگزار می شود

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت :این معاونت در پی شیوع ویروس کرونا و برای رعایت نکات بهداشتی  با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به شهروندان خدمات فرهنگی هنری ارائه می‌کند.

حمیدی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های شهروندان هنرمند  در زمینه تولیدات خانگی و ایجاد فضای کار و تلاش در فضای مجازی  برپا می شود .
وی، شناساندن آثار هنری هنرمندان، پر کردن اوقات فراغت و ترغیب خانواده ها   برای فعالیت های هنری مجازی و امکان بازاریابی برای صنایع دستی خانگی  را  از اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع دستی خانگی در فضای مجازی عنوان کرد .

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز  ادامه داد: آثار این نمایشگاه شامل چرم دوزی، حکاکی روی نقره، ، گلدوزی، هنرهای دستی، خاتم کاری، گل بافی، صنایع چوبی ، گلدوزی و... می باشد که توسط شهروندان هنرمند در فضای مجازی  معرض دید عموم قرار خواهد  گرفت .

حمیدی افزود: این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت ماه  در فضای مجای برگزار میشود.

حمیدی با اشاره به اینکه  مراکز فرهنگی و خانه های سلامت بصورت مجازی آموزشهای خودرابه شهروندان انجام میدهند  افزود: در کنار برگزاری کلاس های آموزشی و توانمند سازی، دوره های مجازی روانشناسی و ارائه مشاوره های سلامت  نیز به همت مربیان واحد فرهنگی و اجتماعی مناطق برگزار می شود.

وی افزود: شهروندان برای اطلاع از دوره‌های در حال برگزاری و استفاده از کلاس‌ها و برنامه هایی  که به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، می‌توانند  با فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود تماس بگیرید.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برگزاری نمایشگاه مجازی  صنایع دستی خانگی ، نمایش عروسکی بچه ها و عروسک ها در مقابل کرونا  و مسابقه نقاشی هنرآموزان ومربیان مراکز فرهنگی  را در فضای مجازی ازجمله برنامه هایی عنوان کرد که  توسط مدیریت فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان  در ماه مبارک رمضان انجام میشود.

حمیدی در پایان  گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم و شاهد اجرای برنامه های شاد و مفرح درمراکز فرهنگی و بوستان های شهر باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات