در سالی که گذشت بیش از 44 هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: درسال گذشته 44 هزار و ۲۷۱ تماس شهروندان با سامانه 137 برقرار شد که از این تعداد 21 هزار و ۷۳۱ تماس، توسط کارشناسان این مرکز پس از توضیحات اولیه و راهنمایی های لازم، مطالبات شهروندان مرتفع شد و تعداد 22 هزار و ۵۴۰ تماس نیز منجر به ثبت در سامانه و ابلاغ به واحدهای اجرایی شد.
رحمانی ادامه داد: بیشترین ماموریت ها به ترتیب برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری با پنج هزار و ۸۳۹ تماس، شهرداری منطقه ۲ چهار هزار و ۸۴۴ تماس، منطقه یک با سه هزار و ۷۵۴ تماس، سازمان پارک ها و فضای سبز با سه هزار و ۲۵۱ تماس، منطقه سه شهرداری دو هزار و ۷۲۸ تماس، سازمان حمل و نقل و ترافیک با ۶۳۶ تماس، سازمان زیبا سازی ۴۴۹ تماس، مرکز توسعه اجتماعی با ۲۵۵ تماس و مرکز کنترل ترافیک ۱۹۵ تماس بود.
این مسئول با بیان اینکه تماس گندزدایی و ضدعفونی معابر جهت پیشگیری از ویروس کرونا، از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون، بیش از 400 مورد بوده است، اظهار داشت: مرکز ۱۳۷ شهرداری قزوین آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهری است .
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات