توسعه بازآفرینی فضاهای شهری در اولویت اقدامات سال ۹۹ است

توسعه بازآفرینی فضاهای شهری در اولویت اقدامات سال ۹۹ است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، غلامرضا نامورچی با تاکید بر اهمیت منطقه یک شیراز گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود برای جذب سرمایه گذاران، بسته های ویژه سرمایه گذاری در سطح منطقه با محوریت گسترش فضاهای فرهنگی، تجاری، تفریحی و درمانی تعریف شده است.
وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰پروژه قابل توجه با هدف توسعه عمرانی و فضاهای شهری در منطقه یک شیراز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد در دست اجرا می باشد که در رونق و ایجاد جذابیت بیشتر برای سرمایه گذاران نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.
نامورچی اضافه کرد: بسته سرمایه گذاری بعثت به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال با دارا بودن سالن های سینما، همایش، تئاتر و مجتمع های فودکورت و اب درمانی و پارکینگ آماده واگذاری می باشد که سرمایه گذاران می توانند به صورت‌bot و blot در این پروژه اقدام به سرمایه گذاری کنند.
وی در ادامه سال جاری را نهضتی برای ارتقا و بازآفرینی فضاهای شهری در منطقه یک شیراز عنوان کرد و گفت: پروژه های در دست اقدام غالبا در حوزه فضاهای شهری و انسان محوری است و در حال حاضر ۱۲پروژه عمرانی در منطقه یک با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا می باشد.
شهردار منطقه یک شیراز همچنین پروژه های بهسازی و بازافرینی فضاهای شهری را با هدف همسطح سازی و مناسب سازی پیاده راه ها، روکش اسفالت معابر، مناسب سازی فضاهای خدمات رسان از جمله ایستگاه های اتوبوس، اصلاح و اجرای طرح های هندسی، توسعه خیابان های عرضه غذا و فضاهای گردشگرپذیر، پیست دوچرخه و لوله گذاری به منظور دفع آبهای سطحی دانست.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات