در سالی که گذشت بیش از 44 هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

در سالی که گذشت بیش از 44 هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: درسال گذشته 44 هزار و ۲۷۱ تماس شهروندان با سامانه 137 برقرار شد که از این تعداد 21 هزار و ۷۳۱ تماس، توسط کارشناسان این مرکز پس از توضیحات اولیه و راهنمایی های لازم، مطالبات شهروندان مرتفع شد و تعداد 22 هزار و ۵۴۰ تماس نیز منجر به ثبت در سامانه و ابلاغ به واحدهای اجرایی شد.

رحمانی ادامه داد: بیشترین ماموریت ها به ترتیب برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری با پنج هزار و ۸۳۹ تماس، شهرداری منطقه ۲ چهار هزار و ۸۴۴  تماس، منطقه یک با سه هزار و ۷۵۴ تماس، سازمان پارک ها و فضای سبز با سه هزار و ۲۵۱ تماس، منطقه سه شهرداری دو هزار و ۷۲۸ تماس، سازمان حمل و نقل و ترافیک با ۶۳۶ تماس، سازمان زیبا سازی ۴۴۹ تماس، مرکز توسعه اجتماعی با ۲۵۵ تماس و مرکز کنترل ترافیک ۱۹۵ تماس بود.

این مسئول با بیان اینکه تماس گندزدایی و ضدعفونی معابر جهت پیشگیری از ویروس کرونا، از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون، بیش از 400 مورد بوده است، اظهار داشت: مرکز ۱۳۷ شهرداری قزوین آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهری است .

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات