اجرای همزمان ۴۷ طرح با اعتبار ۲۴۷ میلیارد ریال در سال ۹۸

اجرای همزمان ۴۷ طرح با اعتبار ۲۴۷ میلیارد ریال در سال ۹۸


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مسعود طهماسبی با بیان اینکه این طرح‌ها به طور همزمان و با اولویت طرح مدیریت سیلاب پارسال اجرا شد و به بهره برداری رسید، اضافه کرد: طرح‌های جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و بهسازی معابر شامل نهضت آسفالت و کانیوا و جدول گذاری نیز به عنوان مکمل طرح مدیریت سیلاب برنامه ریزی و اجرا شد.
وی توسعه فضای سبز شهری و بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای را از دیگر پروژه‌های مهم این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: همزمان با توسعه کمی پارک‌های محله‌ای به توسعه کیفی بوستان‌ها، استانداردسازی و نوسازی وسایل بازی و ورزشی و در نهایت گلکاری و زیبایی بصری معابر نیز توجه شده است.
شهردار منطقه سه شیراز زیباسازی و نورپردازی با هدف زیبایی و جذابیت بصری معابر را از دیگر طرح‌ها برشمرد و اضافه کرد: نقاشی دیواری و نورپردازی بوستان‌ها و فضا‌های شهری نیز از طرح‌های مهمی است که سال گذشته به آن‌ها توجه ویژه‌ای شده و در سال ۹۹ نیز ادامه خواهد داشت.
طهماسبی همچنین افزایش ایمنی معابر منطقه در قالب طرح حمل و نقل و ترافیک را طرحی‌ای با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: این طرح پروژه با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در بخش‌های اصلاح نقاط حادثه خیز شهری، نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و خط کشی معابر انجام شده است.
او احداث و توسعه مسیر دوچرخه سواری را برای تحقق شهر انسان را از بخش‌های مهم طرح حمل و نقل و ترافیک بیان کرد و گفت: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه سه در دو قسمت شهری و کوهستان اجرا شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات