۳۷۰ میلیارد ریال پروژه در فرودگاه های کشور افتتاح شد

۳۷۰ میلیارد ریال پروژه در فرودگاه های کشور افتتاح شد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت مادرتخصصی فرودگاه های کشور گفت: طی هفته اخیر بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال پروژه در سطح فرودگاه های کشور افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محسن اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرودگاه های استان اردبیل اظهار داشت: این پروژه ها در فرودگاه های یاسوج، بوشهر و اصفهان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از این پروژه ها در جهت ارتقا امنیت پرواز بوده است، اضافه کرد: این سرمایه گذاریها نشانگر توجه ویژه دولت و شرکت فرودگاه های کشور به توسعه و رشد ایمنی پرواز و تجهیز ناوگان ایمنی فرودگاه های کشور است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی فرودگاه های کشور سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی در بخش تجهیز ناوگان ایمنی زمینی فرودگاه اردبیل را طی سال گذشته در همین راستا برشمرد و افزود: این سرمایه گذاریها امسال افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در این راستا هم اکنون درخواست سهم استان اردبیل را از محل اعتبارات استانی اعلام کرده ایم، یادآور شد: به محض واریز این اعتبار به منابع درآمدی شرکت فرودگاه های کشور و با اعتبارات اختصاص یافته سازمانی تجهیزات جدیدی در راستای ارتقا ضریب ایمنی و کاهش پروازهای ابطالی به اردبیل تعلق خواهد گرفت.

اسماعیلی با اشاره به اجرای تعهدات این شرکت در خصوص تمام فرودگاه های کشور ابراز داشت: در خصوص فرودگاه های استان نیز در سال گذشته به تمام تعهدات عمل شد و امسال نیز با توجه به اعتبارات تخصیصی این تعهدات اجرا می شود.

وی این تعهدات را در زمینه ارتقا سیستم و ناوگان ناوبری و بحث عمرانی برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون هفته ای ۳۰ پرواز از فرودگاه اردبیل انجام می شود که با تجهیز بیش از پیش آن می توان تعداد پروازها را افزایش داد.

این مسئول با اشاره به تغییر زودهنگام مدیر فرودگاه های استان اردبیل متذکر شد: مدیر این فرودگاه اولین مدیری بود که کمتر از یک سال تغییر کرد و این براساس شرایط خاص بود زیرا مدیران فرودگاه های کشور با توجه به شرایط متفاوت برای بیش از سه سال برنامه ریزی می کنند.

وی این تغییر و جایگزینی را سخت وغیرقابل پیش بینی دانست و عملکرد مدیرکل سابق فرودگاه های اردبیل را در زمینه افزایش درآمدها، اجرای طرح توسعه فرودگاه و افزایش پروازهای داخلی و خارجی بسیار موفقیت آمیز خواند.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد که موفقیتها و پیشرفتهای فرودگاه اردبیل طی سالهای آینده تداوم یابد.

 

    نظرات