بخشی از معضلات ناحیه شهری آزادگان در سال 98 برطرف شد

بخشی از معضلات ناحیه شهری آزادگان در سال 98 برطرف شد

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: هر ساله منطقه دو شهرداری اقدامات مختلفی را برای افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود سیمای شهری و غیره در دو ناحیه شهری شهیدبابایی و آزادگان انجام می دهد.

وی افزود: در سال 98 هم اقدامات مختلفی در زمینه لکه گیری معابر، تعمیر ترانشه معابر، پیاده روسازی آسفالت و کفپوش، ترمیم و یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی، دال بتنی و غیره انجام داده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری آزادگان در سال 98، عنوان کرد: در سال گذشته، 8 هزار و 616 متر مربع لکه گیری معابر، 6 هزار و 627 متر مربع تعمیر ترانشه معابر، 16 هزار و 762 متر مربع پیاده رو سازی آسفالت و 245 متر مربع پیاده رو سازی کفپوش در ناحیه شهری آزادگان انجام شده است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار ثبت شده در ناحیه شهری آزادگان در سال گذشته هزار و 283 متر مربع ترمیم و یا نصب جداول، 102 مورد ترمیم و یا نصب دریچه، 87 مورد ترمیم و یا نصب پل فلزی و 26 مورد هم ترمیم و یا نصب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه تمام تلاش خود را انجام داده تا با همکاری دستگاه های مختلف مشکلات این ناحیه را به حداقل برساند، بیان کرد: در سال گذشته در زمینه تعداد پیگیری ها و معضلات ناحیه از سازمان ها و ادارات برای سازمان عمران 247 مورد، سازمان مدیریت پسماندها 173 مورد، سازمان فرهنگی و ورزشی 17 مورد، سازمان پارک ها و فضای سبز 73 مورد، سازمان زیباسازی 17 مورد، سازمان ترافیک 27 مورد و سازمان های خدمات رسان 513 مورد به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به اینکه 40 دیدار مردمی هم در سال گذشته برای ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است، گفت: در زمینه تعداد مراجعات مردمی براساس نرم افزار هم 194 مورد به صورت حضوری، 191 مورد به صورت مکاتبه ای، 91 مورد تلفنی و 672 مورد از طریق سامانه 137 به ثبت رسیده است.

فدایی فر افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده توانسته باشیم مشکلات این ناحیه شهری را به حداقل رسانده و سبب افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان محترم باشیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات