معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، «رییس کمیته فرهنگی، هنری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلان‌شهرهای ایران» شد

با حکم دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران؛

محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، «رییس کمیته فرهنگی، هنری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلان‌شهرهای ایران» شد

با حکم کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، به‌عنوان «رییس کمیته فرهنگی، هنری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلان‌شهرهای ایران» معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، در حکم کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران آمده است:

«جناب آقای دکتر جهانشاهی

معاون محترم شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلان‌شهر کرمان

با سلام و تحیات

نظر به حُسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبۀ سی‌و‌پنجمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، به موجب این حکم شما را به سمت «رییس کمیته فرهنگی، هنری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی» منصوب می‌نمایم.

تدوین برنامۀ راهبردی کمیته، آسیب‌شناسی، اصلاح و بازتعریف مقررات و دستورالعمل‌های اجرایی، اتخاذ تدابیر لازم در خصوص فراهم نمودن زمینه‌های همکاری گسترده، تشریک مساعی و انتقال تجارب، ازجمله مأموریت‌های جنابعالی می‌باشد.

امید است با تکیه بر ظرفیت بالای علمی، عملی و مدیریتی در حوزۀ فرهنگی هنری، زمینۀ مساعد و خلاقانه‌ای برای هم‌گرایی و هم‌افزایی هدفمند در بین معاونان امور اجتماعی و فرهنگی، مدیران و کارشناسان کلان‌شهرها، نهادها، مؤسسات، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، عمومی و غیردولتی (سمن) کشور ایجاد نموده و بسترساز تصمیم‌گیری‌های تحول‌آفرین در چارچوب اسناد بالادست، مقررات جاری و اهداف تعیین‌شده در فرایند آموزش و توسعۀ حقوق شهروندی، بهبود شرایط فعالیت و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر، کمک به توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در کشور باشید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، پیشرفت و آبادانی کشور و تأمین آسایش و آرامش شهروندان عزیز را خواستارم.

کمال مرادی

دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران»

لازم به ذکر است؛ پیش از این شهرداری مشهد، ریاست کمیته فرهنگی، هنری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلان‌شهرهای ایران را به عهده داشته است.

هم‌اکنون، شهرداری کرمان در کنار شهرداری‌های کلان‌شهرهای تهران، مشهد و تبریز، ریاست یکی از کمیته‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلان‌شهرهای ایران را بر عهده دارد و جزو ارکان این کمیسیون مهم کلان‌شهرها قرار گرفته است.

در حال حاضر در کشور، ۱۸ شهر بالای ۷۰۰ هزار نفر داریم که مجمع کلان‌شهرهای ایران را شکل می‌دهند؛ ضمن این‌که مجمع کلان‌شهرهای ایران، یک نهاد قدیمی است که قبل از انقلاب به‌عنوان اتحادیه کلان‌شهرهای کشور فعالیت داشته است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید HHOOKKMM.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات