ضرورت راه اندازی بازارچه های سنتی و بازار شب

ضرورت راه اندازی بازارچه های سنتی و بازار شب

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی شهردار مرکز مازندران در نخستین نشست مشترک به همراه فرامرز نقیبی عضو شورای اسلامی ساری با رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری بر ضرورت راه اندازی بازارچه‌های سنتی و بازار شب توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری تاکید کرد و گفت : تقویت زیر ساخت‌های بازارچه‌های محلی و سنتی به عنوان حلقه اتصال مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ضروری است.

وی افزود: بدون شك بازارارچه‌های سنتی در جوامع شهري امروزي چه در كلان شهرها و چه در شهرهاي كوچك مشتريان خاص خود را دارد و حتي برخي از اين بازارها شهرتي بيش از مغازه ها و فروشگاه‌هاي بزرگ در يك شهر دارند.

شهردار ساری تنوع كالا، كاهش قيمت كالا، تثبيت قيمت ها و حذف واسطه ها از جمله ويژگي هاي اين نوع بازارها برشمرد.

وی ادامه داد: راه اندازی بازار سنتی در مرکز استان که جمعیت قابل توجهی را دارد و صنایع دستی و تولیدات خاص و منحصر به فردی در آن به چشم می خورد، امری ضروری است.

رجبی تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری از ظرفیت گسترده ای برخوردار است که باید از آن بطور شایسته بهره برد ؛ ایجاد صنایع تبدیلی_ تکمیلی از راه های دستیابی به این مهم است.

وی همچنین از اقدامات شایسته ریاست و پرسنل سازمان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و کمک‌رسانی در راستای حفظ سلامت شهروندان قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، مجید مزنگی؛ رئیس سازمان به ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال ۹۸ پرداخت و تاکید کرد : از همه ظرفیت‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف سازمان نهایت استفاده را خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات