نیکزاد:کاستی در خانه‌های پردیس، حیثیت حرفه‌ای انبوه‌سازان را زیرسوال می‌برد

نیکزاد:کاستی در خانه‌های پردیس، حیثیت حرفه‌ای انبوه‌سازان را زیرسوال می‌برد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که واحدهای مسکونی ما آماده است، اما باید هماهنگ کنیم که مسوولان برای افتتاح بیایند، ادامه داد:هر عزیزی در کشور تسهیلات بگیرد و مسکن تولید کند از خدای ما هست، زیرا تولید مسکن افزایش می‌یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مسکن لوکس نمی‌سازیم؛ آورده مردم برای واحدهای مسکونی در پردیس حداکثر پانزده میلیون تومان است که این مسکن لوکس نیست و این میزان برای یک خانه ۷۵ متری با پارکینگ عدد بالایی نیست.

وی تصریح کرد: برای ساخت مسکن در پردیس، کار را به کاردان و انبوه‌سازان کشور واگذار کردیم و اگر کاستی وجود داشته باشد حیثیت حرفه‌ای انبوه‌سازان کشور زیرسوال می‌رود و می‌دانم که قطعا مسکن را خوب می‌سازند.

وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی ساخت مسکن لوکس توسط انبوه‌سازان گفت: اگر با سود جاری هر عزیزی در کشور تسهیلات بگیرد و مسکن تولید کند از خدای ما هست، زیرا تولید مسکن افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به این‌که برای ساخت مسکن لوکس مشکل نداریم، اظهار کرد: کسانی که توان دارند بروند و در مسکن لوکس زندگی کنند.

نیکزاد در پاسخ به این سوال که وعده داده بودید تا پایان شهریورماه ۵۰۰ هزار واحد مسکن طرح مسکن مهر به بهره‌برداری برسد، اما آمار نشان از افتتاح ۱۴۰ هزار واحد تا پایان تابستان دارد، دلیل این امر چیست؟، اظهار کرد: مسکن‌های ما آماده است، اما باید هماهنگ کنیم که مسوولان برای افتتاح بیایند و از زحمات دست‌اندرکاران تشکر کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مشکل تامین خدمات زیربنایی نداریم، افزود: قول دادم تا پایان سال ۹۰، ۸۰۰ هزار واحد مسکونی مهر شهری و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی افتتاح شود.

نیکزاد همچنین با اشاره به اینکه طرح بلوک‌بندی واحد‌های مسکونی را انجام می‌دهیم، ادامه داد: برای تامین اعتبار مسکن مهر هم مشکل نداریم.

 

 

    نظرات